הסתיימה פגישת כחול לבן והליכוד: אין תוצאות

    איתי גדסי No Comments on הסתיימה פגישת כחול לבן והליכוד: אין תוצאות

    בכחול לבן התעקשו לדון לבד מול הליכוד ללא ייצוג הבלוק של תומכי ראש הממשלה – ללא הצלחה. בנוסף בכחול לבן הבהירו כי המו"מ מתנהל בהבנה כי בני גנץ הוא ראש הממשלה המיועד. בליכוד הודיעו חד משמעית כי הם מייצגים את כלל תומכי ראש הממשלה עם 55 המנדטים של הבלוק

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר כשעתיים שתוכננו מראש, הסתיימה פגישתם של חברי צוות המשא ומתן של כחול לבן עם נציגי הליכוד בכפר המכבייה ברמת גן. הפגישה הסתיימה ללא פריצת דרך או תוצאה מסויימת. בליכוד כפי שהודיעו כל העת אמרו לנציגים כי הם מייצגים את הבלוק של ה-55 מנדטים שתמכו בנתניהו במהלך הבחירות. בכחול לבן מתעקשים לפורר את הבלוק ללא הצלחה. בנוסף בכחול לבן הציבו תנאי כי בני גנץ הוא יהיה ראש הממשלה ולא בנימין נתניהו.

    מהליכוד נמסר סתום הפגישה, ישיבת צוותי המו״מ הסתיימה כעת. השר יריב לוין שב והדגיש כי הצוות מייצג את כל 55 חברי גוש הימין.

    במענה לשאלת נציגי צוות המו״מ של גוש הימין, סירבו נציגי כחול לבן פעם נוספת לקבל את מתווה נשיא המדינה, שהוא הדרך היחידה להקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה.

    בנוסף, הזהיר השר לוין מפני הקמת ממשלת מיעוט הנשענת על המפלגות הערביות בהיותה מסוכנת לישראל. נציגי כחול לבן סירבו להתחייב כי לא יקימו ממשלת מיעוט מסוכנת זו.

    עוד נמסר מהליכוד, "הצדדים הסכימו להמשיך בשיחות, והשר לוין הביע תקווה כי בישיבות הבאות תשתנה הגישה של כחול לבן, תיזנח האופציה הסהרורית של הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת המפלגות הערביות, יתקבל מתווה הנשיא והדיונים יהיו מעשיים ומהירים".

    מכחול לבן נמסר: הסתיימה פגישתם של צוותי המו״מ של כחול לבן והליכוד. הפגישה התקיימה ברוח טובה, ובמהלכה ביקשו צוותי המו״מ של כחול לבן לתאם פגישות המשך כבר לימים הקרובים בכדי לדון באפשרויות להרכבת הממשלה וקווי היסוד, וכן על בסיס ההבנה, שהמנדט נמצא כרגע בידי יו״ר כחול לבן, רא״ל במיל׳ ח״כ בני גנץ, ולכן הוא ראש הממשלה המיועד.

    הליכוד, המשיך להתעקש לאורך הפגישה שהוא מייצג את בלוק החסינות של ה -55, ואינו מוכן לשום פשרה בנושא



    0 תגובות